קושיקשה
מוכן ב53 דק.
מנות6
ציון בריאות85
מגזין

סלמון עם סידר

סלמון עם סידר
סלמון ארז נטול גלוטן,, ללא חלב, שלם 30 ופסקטרי ומספק כ 6 מנות. למנה העיקרית הזו יש 169 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשם מתכון זה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם פילה סלמון, מקשטים: בצל ירוק, לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 53 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 88%. הציון הזה אדיר. מתכונים דומים: סלמון מרופד ארז, סלמון מרופד ארז, ו סלמון עם סידר.

הוראות

1
משרים קרש ארז במים לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לוח ארזלוח ארז
מיםמים
2
הסר עצמות סיכה מסלמון, במידת הצורך, וצפה דגים באופן שווה בשפשוף. מכסים בניילון או בנייר כסף, ומצננים עד שהם מוכנים לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מסננים קרש, וצולים על אש בינונית-גבוהה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
למשך 3 דקות או עד להופעת סימני גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מוציאים מהגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים סלמון, בצד העור כלפי מטה, על הצד המחומם של הקרש. למעלה עם פרוסות לימון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
לימוןלימון
7
מניחים סלמון מרופד על גריל, מכסים וצולים 20 דקות או עד למידת האלילות הרצויה. (לבדוק מדי פעם כדי לוודא קצוות של קרש לא להצית.)
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מקשטים, אם רוצים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. גוף קל, נמוך טאנין אדום כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא חנה שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק וקש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגסים, עם קרמל,צמח, אננס. על החיך, תפוח פרוס טרי עם קרום פאי, קרמל, פאי אגסים, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.