קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

סלמון עם רוטב חרדל-עשבי תיבול

סלמון עם רוטב חרדל-עשבי תיבול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון עם רוטב עשבי חרדל. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 506 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן זית, כוסברה, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-29 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, נסו סלמון Sockeye עלומה עם רוטב עשבי חרדל, פלפל קלוי סלמון עם רוטב חרדל-עשבי תיבול, ו סלמון צלוי עם זיגוג חרדל עשבי תיבול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.