קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

סלסה חריפה של סרטנים וג'ינג'ר עם וונטונים שומשום

סלסה חריפה של סרטנים וג'ינג'ר עם וונטונים שומשום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים סיניים, אז נסו סלסה חריפה של סרטנים וג'ינג'ר עם שומשום וונטון. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הר ד ' אובר יש 216 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם רוטב צ'ילי-שום תאילנדי, מלח, בשר סרטן גוש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. נסו סלסה חריפה של סרטנים וג'ינג'ר עם וונטונים שומשום, ג'ינג'ר אפוי-פטריות וונטון עם רוטב טבילת שומשום, ו סרטן רנגון (סרטן & גבינת שמנת מלא וונטונים) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים יחד חומץ יין אורז ו -5 המרכיבים הבאים. מערבבים בשר סרטנים ו -3 המרכיבים הבאים. מכסים ומצננים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
יוצקים שמן בוטנים לעומק של 1/2 אינץ ' למחבת גדולה. מטגנים וונטונים, בקבוצות, בשמן חם על אש בינונית-גבוהה 30 שניות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים על מגבות נייר; מפזרים שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מגישים וונטונים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
5
הערה: רוטב צ ' ילי שום או להדביק ניתן למצוא בחלק האסייתי של הסופרמרקט או בחנויות גורמה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שום צ ' ילירוטב שום צ ' ילי

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. הטירה סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
"אינדיאן וולס שרדונה שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך אופייני לאתרים חמים כמו מדרון וואהלוק. אני אוהב את טעמי האננס והבשר הבשלים של שרדונה ואת המרקם העשיר והקרמי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."- בוב ברטאו