קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות39
מגזין

סלסה פפאיה מנגו

סלסה פפאיה מנגו
צריך ללא גלוטן, ו 30 מתאבן שלם? סלסה פפאיה מנגו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 137 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל כתום, פפאיה, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו סלסה פפאיה מנגו, סלסה פפאיה מנגו, ו טונה בגריל עם סלסה מנגו-פפאיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המנגו, פפאיה, בצל, שום, פלפל חלפיניו, פלפל אדום, פלפל כתום, מיץ ליים, מלח ופלפל יחד בקערה. ליהנות באופן מיידי או לכסות קערה עם פלסטיק לעטוף במקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל כתוםפלפל כתום
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
אננס רגילאננס רגיל
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
סוכריות אווירסוכריות אוויר
ציוד שתשתמש בו
תמצית וניל שקופה או מיםתמצית וניל שקופה או מים
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.