קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

סרטני קייג'ון ושרימפס אטופה

סרטני קייג'ון ושרימפס אטופה
סרטני קייג'ון ושרימפס אטוף עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.14 דולר למנה. מנה אחת מכילה 241 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. 530 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם שום, בצל, ציר דגים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון 67%, המנה הזו די טובה. נסו שרימפס קייג'ון רוצח או סרטנים, ביצי סרטנים של קייג'ון, ו מחווני הסרטנים של קייג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת כבדה על אש בינונית. מערבבים בהדרגה קמח, ומערבבים כל הזמן עד שהתערובת הופכת 'חמאת בוטנים' שחומה או כהה יותר, לפחות 15 או 20 דקות. אני משתמש במזלג גדול עם הצד השטוח לתחתית התבנית בתנועה מצד לצד. זה רוטב הבסיס שלך או'רוקס'. חשוב מאוד לערבב את זה כל הזמן. אם במקרה הרוקס נשרף, השלך והתחל מחדש.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
2 כפות גבינת פרמג'אנו-רג'יאנו מגוררת, או לפי הטעם2 כפות גבינת פרמג'אנו-רג'יאנו מגוררת, או לפי הטעם
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
2
לאחר שהשחמת הרוקס מוסיפים למחבת את הבצל, השום, הסלרי והפלפל, ומקפיצים כ -5 דקות לריכוך. מערבבים פנימה את העגבניות הקצוצות וציר הדגים, ומתבלים בתיבול פירות הים. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים כ -20 דקות תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
מלאי דגיםמלאי דגים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2 כפות שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד קצת לטפטוף2 כפות שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד קצת לטפטוף
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
3
מתבלים את הרוטב ברוטב פלפל חריף ופלפל קאיין (אם משתמשים), ומוסיפים את הסרטנים והשרימפס. מבשלים כ -10 דקות, או עד שהשרימפס אטום.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
פריכיות צדפות, כתוספתפריכיות צדפות, כתוספת
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

ניתן לשלב סרטנים עם שרדונה, גרונר וולטלינר ומוסקאדט. למרות שפירות ים שונים בהחלט יכולים לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך וקל גוף או יין לבן מבעבע יעשו את העבודה ולא יטביעו טעמים עדינים. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי ומובהק לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.