קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

סרטני קייג'ון ושרימפס אטופה

סרטני קייג'ון ושרימפס אטופה
סרטני קייג'ון ושרימפס אטוף עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 241 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. 530 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו עגבניות, שמן צמחי, ציר דגים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. מתכונים דומים: שרימפס קייג'ון רוצח או סרטנים, ביצי סרטנים של קייג'ון, ו מחווני הסרטנים של קייג'ון.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת כבדה על אש בינונית. מערבבים בהדרגה קמח, ומערבבים כל הזמן עד שהתערובת הופכת 'חמאת בוטנים' שחומה או כהה יותר, לפחות 15 או 20 דקות. אני משתמש במזלג גדול עם הצד השטוח לתחתית התבנית בתנועה מצד לצד. זה רוטב הבסיס שלך או'רוקס'. חשוב מאוד לערבב את זה כל הזמן. אם במקרה הרוקס נשרף, השלך והתחל מחדש.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בסיסבסיס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לאחר שהשחמת הרוקס מוסיפים למחבת את הבצל, השום, הסלרי והפלפל, ומקפיצים כ -5 דקות לריכוך. מערבבים פנימה את העגבניות הקצוצות וציר הדגים, ומתבלים בתיבול פירות הים. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים כ -20 דקות תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
פלפלפלפל
מלאי דגיםמלאי דגים
עגבנייהעגבנייה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מתבלים את הרוטב ברוטב פלפל חריף ופלפל קאיין (אם משתמשים), ומוסיפים את הסרטנים והשרימפס. מבשלים כ -10 דקות, או עד שהשרימפס אטום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל קאייןפלפל קאיין
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
שרימפסשרימפס
רוטברוטב

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

ניתן לשלב סרטנים עם שרדונה, גרונר וולטלינר ומוסקאדט. למרות שפירות ים שונים בהחלט יכולים לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך וקל גוף או יין לבן מבעבע יעשו את העבודה ולא יטביעו טעמים עדינים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קניון כביש שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
קניון כביש שרדונה
קניון כביש שרדונה
החיך עז, עגול ורך, עם ניחוחות של מלון ופירות טרופיים.