קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

עגבניות ממולאות בסלט טאבולה

עגבניות ממולאות בסלט טאבולה
עגבניות ממולאות בסלט טאבולה הוא טבעוני תוספת. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.04 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 232 קלוריות. אם יש לכם מים, שמן זית, מיץ לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הוא יקר למדי מתכון לחובבי אוכל מזרח התיכון. עם כפית ציון 91%, המנה הזו מדהימה. נסו פיקניק ממולא: עגבניות ממולאות טונאן וארטישוק, פלפל אדום, קישואים ממולאים בפטאן ואפונת חומוס, תפוחי מקינטוש ממולאים אגוזים וסוכר חום, שרימפס במרינדה מנטה עם טאבולה, עגבניות ופטה, ו סלט עוף ממולא עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה מכסים את הבולגר במים רותחים ומערבבים. מכסים את הקערה מניחים אותה במקרר או בדלפק.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תנו לבולגר לעמוד 20 דקות לריכוך.
4
מוסיפים לבולגר מיץ לימון, פטרוזיליה, נענע, בצל ירוק, עגבנייה שזיפים וזורקים לשילוב. הלבישו את הסלט עם 2 כפות שמן זית כתית מעולה, מלח ופלפל, לטעמכם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבניות שזיףעגבניות שזיף
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
מנטהמנטה
5
להגשה חותכים עגבניות לרבעים, אך אל תתנו לסכין לעבור עד העגבנייה. חותכים את העגבניות, אך משאירים את העור בטקט בתחתית. פתח את העגבנייה עד להידמות לפרח פתוח. מתבלים את העגבניות במלח ופלפל ועורמים כמות נדיבה של סלט טאבולה על גבי העגבנייה, ומאפשרים לסלט להישפך מעל פלחי העגבנייה לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין