קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות19
מגזין

עגבניות עשב מולים

עגבניות עשב מולים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו מולים של עשב עגבניות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. לכו לחנות והרימו בצל חתוך לקוביות קטנות, מלח ים, פלפל גרוס ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: בירה דבש מולים מאודים עם בגטים חמאת עשב, מולים שום בלימון עשיר, עשב טרי, רוטב חמאה, ו מולים עם מרק עגבניות.

הוראות

1
במחבת מטגן גדולה על אש גבוהה, הביאו את השמן לסף העישון. לאחר מכן מוסיפים את הבצל, מפחיתים את החום לבינוני-גבוה ומבשלים את הבצל עד להתרככות. לאחר בישול הבצל 2 עד 3 דקות, מוסיפים את תפוחי האדמה והשום. שוב לבשל במשך 2 דקות, ולאחר מכן לסיים עם היין. אפשר היין כדי להפחית בחצי, ולאחר מכן להוסיף את מולים ועגבניות מיובשות. מתבלים במלח ופלפל ומאפשרים למולים להתחמם ולנוזל להפחית שוב, רבע נפח כולל. לסיום מוסיפים את עשבי התיבול, מערבבים ומגישים עם לחם לפי בחירה.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
אחוז שומןאחוז שומן
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב אחוזת פולי. ריטה הילס שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
פולי ן יקב סטה. ריטה הילס שרדונה
כרם ראנצ ' ו סנטה רוזה נתפס במקור כמיקרו-כרמים בודדים שתוחמו ל -59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, כיתה, שורש ושיבוט. ראנצ ' ו סנטה רוזה מייצר יינות עשירים ומשיי להפליא.