קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

עגבניות, צ'וריסו ושני פסטה גבינה אופים

עגבניות, צ'וריסו ושני פסטה גבינה אופים
עגבניה, צ'וריסו ושתי פסטות גבינה עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 6 מנות עם 482 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ ריבה & קרם קרוש יש 13 אוהדים. גשו לסופר וקנו פסטה, מוצרלה, שיני שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה די טוב. נסו אחת-מחבת ארבע גבינה מיובש עגבניות ותרד שיכור פסטה לאפות, עוף ופסטה צ'וריסו אופים, ו עגבניות & מסקרפונה פסטה לאפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסננים את הפסטה (אך שומרים כוס מי בישול פסטה) ומערבבים עם העגבנייה והצ ' וריסו. אם זה נראה קצת יבש להוסיף קצת פסטה בישול מים כמה כפות בכל פעם.שלב 5: כף את הפסטה לכלי גדול חסין תנור ואז פיזור מעל נתחי המוצרלה הקרועים. אם אתה מכין לילה קודם תן לו להתקרר והכניס למקרר. אם אתה מבשל מיד פופ לתוך התנור במשך כ 20 דקות עד זהוב מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור