קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות27
מגזין

עגל פפריקש

עגל פפריקש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פפריקש עגל. מתכון זה מספק 7 מנות. עם 499 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון לאוהדים של מזון מזרח אירופה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם שמנת, מרגרינה, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו עגל פפריקש, עגל פפריקש, ו עגל או פפריקש כבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 1 כפית מרגרינה בתנור הולנדי מצופה בתרסיס בישול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרגרינהמרגרינה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים עגל; מבשלים 5 דקות, משחימים מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
עגלעגל
3
הסר בשר מן המחבת; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
ממיסים 2 כפיות של מרגרינה במחבת על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים גזר, בצל ושום, מטוגנים 10 דקות או עד למכרז. מערבבים בקמח, פפריקה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקהפפריקה
גזרגזר
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
6
מוסיפים מרקים, יין ועלי דפנה; מערבבים היטב. להחזיר בשר למחבת, ולהביא לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 1 1/2 שעות או עד מכרז, ערבוב מדי פעם. השליכו את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מרקמרק
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מהחום, מערבבים בשמנת חמוצה. מבשלים על אש נמוכה 5 דקות או עד מחומם throughly.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
8
מגישים מעל אטריות; מקשטים עם פטרוזיליה,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר ללא שומןמרק בשר ללא שומן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס1בצל צהוב בינוני, קצוץאטריות ביצה בינוניות מבושלות חם (כ -3 1/2 כוסות פסטה לא מבושלת)אטריות ביצה בינוניות מבושלות חם (כ -3 1/2 כוסות פסטה לא מבושלת)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה28(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שן שום, טחוןשן שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה, מחולקתמרגרינה, מחולקת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פרוסבצל פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קילוגרםבשר עגל רזה עגל עגול צלי, לחתוך לחתיכות 1 אינץבשר עגל רזה עגל עגול צלי, לחתוך לחתיכות 1 אינץ