קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגות יום הולדת פולנטה עם ציפוי מסקרפונה

עוגות יום הולדת פולנטה עם ציפוי מסקרפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל עוגיות יום הולדת פולנטה עם ציפוי מסקרפונה. מתאים ל-24 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 323 קלוריות. יום הולדת יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -50 דקות. אם יש לך גרידת לימון, חמאה, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: ריזלינג Cupcakes עם ציפוי אגס Mascarpone (Cupcakes ללא גלוטן), עוגות תות עם ציפוי מסקרפונה, ו עוגות תות עם ציפוי מסקרפונה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
קו 2 מחבתות קאפקייקס עם 12 כוסות מאפין נייר כל אחד. מנפים יחד את הקמח ואבקת האפייה ומערבבים את הפולנטה והמלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קאפקייקסקאפקייקס
פולנטהפולנטה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
במיקסר עם מצורף ההנעה, שמנת יחד את החמאה והסוכר עד אור ורך. עם ריצת המיקסר להוסיף את החלמונים, 1 בכל פעם. הכה בחלב, וניל, וגרידת לימון. עם המיקסר על מהירות נמוכה להוסיף את החומרים יבשים לתערובת החמאה עד רק incorporated.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
בקערה נקייה ויבשה מקציפים את החלבונים עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים קמצוץ סוכר בזמן שהלבנים מתערבבים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
6
מוסיפים חצי מהלבנים לתערובת ומכים עם המשוט.
7
הסר את הקערה מן המערבל בעדינות לקפל את חלבוני הביצה הנותרים עם מרית לשלב אוויר להאיר את הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
כפית את הבלילה לתוך תבניות מאפין מרופד למלא את הכוסות על 2/3 מלא.
9
אופים 20 עד 25 דקות, או עד צמרות זהובות שיפוד עץ יוצא נקי כאשר מוכנס למרכז. מגניב את כל המחבת על מתלה תיל במשך כמה דקות לפני הסרת העוגות האישיות. לקרר את הקאפקייקס לחלוטין לטמפרטורת החדר לפני הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
מחבתמחבת
10
שלב מסקרפונה עם הסוכר של הממתקים והכה יחד עם מקציף עד בשילוב. קרח cupcakes ולקשט עם פירות יער.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מסקרפונהnameמסקרפונהname
קאפקייקסקאפקייקס
פירות יערפירות יער
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך2מקלותחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך6ביצים, מופרדותביצים, מופרדות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2לימונים, מקונניםלימונים, מקוננים454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גבינת מסקרפונהגבינת מסקרפונה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירות יער מעורבים (פטל, אוכמניות, אוכמניות)פירות יער מעורבים (פטל, אוכמניות, אוכמניות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה, קרקע בינוניתפולנטה, קרקע בינונית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח אפורמלח אפור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, בתוספת קמצוץ להלקות חלבונים ביצהסוכר, בתוספת קמצוץ להלקות חלבונים ביצה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס