קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםיום הולדת
מגזין

עוגות יום הולדת שוקולד עם ציפוי וניל

עוגות יום הולדת שוקולד עם ציפוי וניל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו קאפקייקס שוקולד ליום הולדת עם ציפוי וניל. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל של 716 קלוריות. אתה מקבל קינוח שמגיש 12. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום הולדת. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לך מים, תמצית ונילן, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותם. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 18%. מתכונים דומים: עוגת יום הולדת וניל עם ציפוי שעועית וניל, עוגות וניל עם ציפוי שוקולד, ו עוגות וניל עם ציפוי שוקולד.

הוראות

1
לקאפקייקס: מחממים תנור ל -350 מעלות צלזיוס בכוס מדידה מערבבים יחד את החלב והחומץ להכנת חלב חמוץ. בקערה גדולה מוסיפים את אבקת הקקאו והמים החמים ומערבבים יחד עם מערבל יד חשמלי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
קאפקייקסקאפקייקס
חומץחומץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים את החלב חמוץ, סוכר מגורען, קיצור, תמצית וניל וביצים, ומערבבים יחד. לאחר מכן מוסיפים את הקמח והסודה לשתייה ומערבבים עד להטמעת כל המרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב חמוץחלב חמוץ
קיצורקיצור
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
3
מניחים ספינות קאפקייקס לתבנית קאפקייקס וממלאים כל אחד באמצע הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
4
אופים עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, 15 עד 18 דקות. מגניב במחבת במשך 5 עד 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
5
לציפוי: מקציפים 4 כוסות מסוכר הקונדיטורים, את החמאה ותמצית הווניל במיקסר ידני חשמלי עד לקבלת תערובת חלקה, תוך הוספת החלב לאט.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית ונילתמצית וניל
ציפויציפוי
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
6
הוסף צבעי מאכל כדי להשיג את הצבע הרצוי ואת הנותרים 4 כוסות אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
צבע מזוןצבע מזון
7
מקפיאים את הקאפקייקס ומעליהם מפזרים.
מרכיבים שתצטרך
סוכריותסוכריות
קאפקייקסקאפקייקס

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי2בצל צהוב בינוני, קצוץסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2ביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל, לקישוטצבע מאכל, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2(חוֹרֶף)קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי12ריבס, קצוץ טרי או קפואספרינקלס, לקישוטספרינקלס, לקישוט2מקלותחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים11 קילו קישואים,חומץ לבןחומץ לבן