קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות צדפות

עוגות צדפות
עוגות צדפות הן pescatarian ומספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 95 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך רוטב טרטר, מיץ לימון, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוגות צדפות עם ירקות ירוקים וביצה עלומה, עוגות אורז מעושנות עם רוטב צדפות קוריאני, ו מרק צדפות / מרק צדפות מיסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
צדפות ניקוז, הזמנת 2 כפות מיץ. קוצצים צדפות, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיץמיץ
2
מערבבים יחד צדפות, מיץ צדפות שמורות, קרקרים ללא מלח, והבא 6 מרכיבים; צורה לתוך 12 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
קרקריםקרקרים
צדפותצדפות
3
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; מוסיפים 6 קציצות, ומבשלים 3 עד 4 דקות בכל צד או עד זהב. חזור עם שאריות חמאה וקציצות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים מיד עם רוטב טרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
5
.* 2 (5-אונקיה) פחיות צדפות טחון ניתן להחליף 1 ליטר shucked צדפות טריות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
6
צדפות ניקוז, הזמנת 2 כפות מיץ.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיץמיץ

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.