קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עוגות ריזוטו פטריות

עוגות ריזוטו פטריות
עוגות ריזוטו פטריות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 560 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פירורי לחם גס, ריזוטו פטריות, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו עוגות ריזוטו פטריות ותימין עם עגבניות קלויות וארוג'ל, עוגות ריזוטו פטריות ממולאות בכבד ברווז, ירקות קטנים, פטריות כמהין לבנות, ו ריזוטו ai funghi (ריזוטו פטריות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים מתלה תנור בעמדה באמצע ולחמם תנור ל 350°f. ריזוטו מקורר -16°orm לתוך 8 (3/4 אינץ ' עבה) קציצות באמצעות ידיים רטובות. שים קמח, ביצים ופירורי לחם ב -3 קערות רדודות נפרדות. עוגת מעיל 1 עם קמח, הקשה על עודף, ואז ביצה (לתת עודף לטפטף), ולאחר מכן פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
העברה לנייר שעווה. חזור עם עוגות שנותרו.
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
3
חום 3 כפות שמן במחבת 12 אינץ כבד nonstick מעל חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז לטגן 4 עוגות, מתהפך פעם אחת, עד השחמה, 5 עד 6 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
העברה עם מרית מחוררת למחבת אפייה מרופדת בנייר מגבת ולשמור חם בתנור.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
תנורתנור
5
חום שנותר 3 כפות שמן ו sauté הנותרים 4 עוגות באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.