קושיקשה
מוכן ב23 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות מפלצת

עוגיות מפלצת
עוגיות מפלצת דורש בערך 23 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 146 קלוריות. והוא יספק כ 36 מנות. אם יש לכם מלח, סוכריות שוקולד צבעוניות, שבבי שוקולד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: עוגיות מפלצתיות לכבוד עוגיפלצת (והשותפות החדשה של רחוב סומסום עם HBO!), מפלצת אצווה של Nif של עוגיות מפלצת, ו עוגיות מפלצת.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות f. גליונות עוגיות קו עם נייר קלף או מחצלות אפייה nonstick.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערת ערבוב גדולה מאוד, לשלב את הביצים וסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מערבבים היטב.
4
מוסיפים את המלח, הוניל, חמאת בוטנים וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
חמאהחמאה
מלחמלח
5
מערבבים היטב. מערבבים את סוכריות השוקולד, שבבי שוקולד, צימוקים, אם באמצעות, סודה לשתיה, ושיבולת שועל. ירידה על ידי כפות 2 סנטימטרים זה מזה על יריעות העוגיות מוכן.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות שוקולדסוכריות שוקולד
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
שיבולת שועלשיבולת שועל
צימוקיםצימוקים
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים במשך 8 עד 10 דקות. אל תיקח יותר מדי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בואו לעמוד במשך כ 3 דקות לפני העברה מתלים חוט מגניב. כאשר מגניב, לאחסן שקיות פלסטיק resealable גדול.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1stickחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1צנצנתחמאת בוטנים בשמנת (12 ליטר) חמאת בוטנים בשמנת (12 ליטר)3ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכריות שוקולד צבעוניותסוכריות שוקולד צבעוניות1בצל צהוב בינוני, קצוץשיבולת שועל מהירה לבישול (לא מיידית)שיבולת שועל מהירה לבישול (לא מיידית)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים, אופציונליצימוקים, אופציונלי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס