קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת אוכל מלאך עם קומפוט פירות יער מעורב

עוגת אוכל מלאך עם קומפוט פירות יער מעורב
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו עוגת אוכל מלאכים עם קומפוט פירות יער מעורב. מתכון זה מכין 8 מנות עם 199 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לכם מים, פטל, אוכמניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. יום האם יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 45%. נסו עוגת אוכל מלאך עם קומפוט פירות יער מעורב, עוגת מזון מלאך עם קומפוט שלושה ברי, ו ג'ינג'ר ברי קומפוט עם עוגת מזון מלאך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מצפים סיר איטי חשמלי בן 5 ליטר בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
שלב פירות יער, מיץ תפוזים וסוכר בסיר איטי. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
שלב עמילן תירס ומים בקערה קטנה, תוך ערבוב עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים תערובת עמילן תירס לתערובת פירות יער. מכסים ומבשלים גבוה במשך 15 דקות או עד שהרוטב מסמיך.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
פירות יערפירות יער
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים קומפוט מעל עוגת אוכל מלאכים.
מרכיבים שתצטרך
עוגת מזון מלאךעוגת מזון מלאך
CompoteCompote
5
טיפ למרכיבים: אם יש לכם רק סוג אחד או שניים של פירות יער, עדיין תוכלו להכין את הקומפוט הזה. רק וודאו שהגרגרים מסתכמים בסך הכל 6 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
CompoteCompote

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "