קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

עוגת יום הולדת

עוגת יום הולדת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת יום הולדת. והוא יספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח עוגה, סודה לשתיה, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור יום הולדת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. מתכונים דומים: עוגת שכבות טיפים + עוגת יום ההולדת הגדולה ביותר עד כה, עוגת יום ההולדת של אבא (aka עוגת השמש של פראני), ו עוגת יום ההולדת הטובה ביותר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין עוגה, מעייל 2 (9 אינץ') מחבתות עוגה עגולות עם תרסיס אפייה. תחתיות של מחבתות עם נייר שעווה או נייר קלף; נייר מעיל עם תרסיס אפייה. אבק כל מחבת עם 1 כפית קמח. שקול או כף קלה 9 אונקיות קמח (כ 2 1/4 כוסות) לתוך כוסות מדידה יבשות; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
כוס מדידהכוס מדידה
נייר שעווהנייר שעווה
סכיןסכין
מחבתמחבת
3
שלב קמח הבא 3 מרכיבים (באמצעות מלח); מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
מניחים 1/2 כוס חמאה בקערה גדולה; להכות עם מיקסר במהירות בינונית עד שמנת. בהדרגה להוסיף סוכר מגורען, פועם עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
מוסיפים תערובת קמח וחמאה לסירוגין לתערובת סוכר, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. הכה ב 2 כפיות וניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
7
יוצקים את הבלילה לתוך מחבתות מוכנות.
8
אופים ב 350 במשך 25 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות 10 דקות על מדפים תיל. הפוך שכבות עוגה על מדפים; מגניב לחלוטין. זרוק נייר שעווה.
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
תנורתנור
9
כדי להכין ציפוי, להמיס 1/4 כוס חמאה שוקולד קצוץ בסיר כבד קטן על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מוסיפים חלב דל שומן, ערבוב עם מקצף עד חלקה. מערבבים 1 כפית וניל.
מרכיבים שתצטרך
1 אחוז חלב1 אחוז חלב
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
11
הסר מהחום; להעביר לקערת ערבוב גדולה, ואת פני השטח לכסות של תערובת שוקולד עם לעטוף פלסטיק. מקררים עד מקורר לחלוטין עבה מעט, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערת ערבובקערת ערבוב
12
בהדרגה להוסיף אבקת סוכר, מכות עם מיקסר במהירות בינונית עד חלקה מבריק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
13
מניחים שכבת עוגה 1 על צלחת; להפיץ עם ציפוי כוס 3/4. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה. החל שכבה דקה של ציפוי לעוגה כולה. אפשר להגדיר ציפוי במקרר כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
14
מורחים את הציפוי שנותר מעל וצדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
15
מפזרים קצה עם סוכריות, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סוכריותסוכריות
ממתקיםממתקים
16
בואו עוגה לעמוד עד שהציפוי מוגדר.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי

מרכיבים

31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קמח עוגהקמח עוגה5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות קמח עוגה (אודותאונקיות קמח עוגה (אודות3largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב חמאה דל שומן1% חלב חמאה דל שומן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך113(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שוקולד לא ממותק, קצוץשוקולד לא ממותק, קצוץ11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס