קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםיום הולדת
מגזין

עוגת יום הולדת עם ציפוי חמאה ורוד חם

עוגת יום הולדת עם ציפוי חמאה ורוד חם
עוגת יום הולדת עם ציפוי חמאה ורוד חם עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 63 גרם של שומן, וסך הכל 1585 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו את "תמצית ונילן", "גרידת לימון", "קורנפלור" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום הולדת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכונים דומים: עוגת יום הולדת שעועית וניל ורודה, פקאן-אספרסו עוגת יום הולדת עם ציפוי קפה, ו עוגת יום הולדת ספייס דלעת עם ציפוי קוקוס Vanillan ו Roas.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חמאה וקמח מחבת עוגה 9 אינץ', מחבת עוגה 6 אינץ', ומחבת עוגה 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
4
כדי להפוך את העוגה, קרם את החמאה והסוכר על מהירות בינונית גבוהה בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף משוט עד אור ורך, על 5 דקות. במהירות בינונית, מוסיפים את הביצים, 2 בכל פעם, ואז שמנת חמוצה, וניל, וגרידת לימון, משפשפים את הקערה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
מערבבים היטב. מנפים יחד את הקמח, קורנפלור, מלח וסודה לשתייה. עם המיקסר על מהירות נמוכה, לאט להוסיף את תערובת הקמח לתערובת החמאה ומערבבים רק עד חלקה. לסיים ערבוב ביד כדי להיות בטוח הבלילה מעורבב היטב. באופן יחסי לחלק את הבלילה בין 3 מחבתות עוגה. להחליק את צמרות עם מרית, ואופים כדלקמן: המחבת 9 אינץ 'במשך 45 דקות, המחבת 6 אינץ' במשך 35 עד 40 דקות ואת המחבת 3 אינץ ' במשך 30 דקות, או עד קיסם יוצא נקי בכל עוגה. מגניב במחבתות לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מריתמרית
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
6
עבור הזיגוג, קרם את החמאה בקערה של מיקסר חשמלי מצויד מצורף ההנעה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
7
מוסיפים את הסוכר, החלב ותמצית הוניל של הממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית ונילתמצית וניל
חלבחלב
8
מערבבים על מהירות נמוכה במשך 1 עד 2 דקות, עד מעובה.
9
מוסיפים את צבע האוכל ומכבים את המיקסר. באמצעות מרית, לשלב באופן מלא את הצבע לתוך הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
בלנדרבלנדר
10
כפור כל עוגה בנפרד, שמירת כמה ציפוי לקישוט. תרגיע את העוגות לפני הערימה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
11
מניחים את העוגה 9 אינץ ' על צלחת. מרכז את העוגה 6 אינץ 'על גבי העוגה 9 אינץ'. מרכז את העוגה 3 אינץ 'על גבי העוגה 6 אינץ'.
12
לקישוט, צינור או כף הנותרים זיגוג סביב הבסיס של כל עוגה ומסביב לקצה העליון של העוגה 3 אינץ'. לסיים לקשט עם חתיכות של ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
בסיסבסיס

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1קילוגרםסוכר של ממתקים, מנופהסוכר של ממתקים, מנופה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס6תוספת זחליםביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה14טיפותצבע מאכל ורוד (גוון עלה)צבע מאכל ורוד (גוון עלה)11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1לימון, מקונןלימון, מקונן10ריבס, קצוץ טרי או קפואממתקים ורודים ולבנים, לקישוטממתקים ורודים ולבנים, לקישוט9(חוֹרֶף)קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות (על שמנת חמוצה, בטמפרטורת החדראונקיות (על שמנת חמוצה, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(U-12) שרימפס(U-12) שרימפס340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)(3 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(3 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר18(חוֹרֶף)(2 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(2 1/4 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור