קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת מייפל פקאן עם Splenda

עוגת מייפל פקאן עם Splenda
פאי מייפל פקאן עם סוכרזית עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. והוא מספק כ 8 מנות . מנה אחת מכילה 607 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 37 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם תערובת סוכר חום splenda, אגוזי פקאן, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, מייפל פקאן בלונדיניות עם רוטב חמאת מייפל, ו מאפינס פקאן מייפל עם זיגוג מייפל (פחמימות נמוכות) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS