קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עוף ביריאני

עוף ביריאני
עוף ביריאני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.22 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 38 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 481 קלוריות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם אורז בסמטי, צימוקים זהובים, כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו ביריאני עוף אנדרה-ביריאני מהיר באמצעות יוגורט, קבולי ביריאני או קובולי ביריאני / חנה דאל ביריאני, ו ביריאני עוף היידראבאדי, איך מכינים ביריאני עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל, ג ' ינג ' ר ושום למחבת; מטגנים 5 דקות או עד להשחמה קלה. מערבבים פנימה כמון, פלפל אנגלי, זעפרן והל; מבשלים 15 שניות. מערבבים עגבניות, צימוקים, סראנו; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
הלהל
צימוקיםצימוקים
זעפרןזעפרן
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
עגבנייהעגבנייה
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף עוף; לבשל 5 דקות, תוך ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
מוסיפים מיץ ומלח; מבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
מלחמלח
5
מוסיפים אורז; מבשלים 1 1/2 דקות, תוך ערבוב תדיר. מערבבים פנימה 2 כוסות מים; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 12 דקות או עד שנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
6
מסירים מהאש; לתת לעמוד 10 דקות.
7
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטיאורז בסמטי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הל קרקעהל קרקע11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חוטי זעפרן, כתושחוטי זעפרן, כתוש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1סראנו קצוץ דק צ'ילהסראנו קצוץ דק צ'ילה680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)ירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 אינץירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. שלוס גובלסבורג שלוסקלרי גובלסבורגר גרונר וולטלינר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
שלוס גובלסבורג שלוסקלרי גובלסבורגר גרונר ולטלינר
שלוס גובלסבורג שלוסקלרי גובלסבורגר גרונר ולטלינר
ריחני במיוחד עם ריח של שזיף מיראבל עסיסי. כל כך מפתה ומבעיר בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פרי אבן משובחות. שכבות של נימות עדינות וגימור עסיסי נחמד.