קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

עוף האיים הקאריביים

עוף האיים הקאריביים
המתכון Caribbean Jerk Chicken יכול לספק הכמיהה במרכז אמריקה שלך בסביבה 50 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 55 גרם חלבון 75 גרם של שומן, וסך הכל 1281 קלוריות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו קורנית, חזה עוף, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו עוף האיים הקאריביים, עוף האיים הקאריביים, ו עוף האיים הקאריביים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני גבוה ותנור ל 500 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
2
מערבבים את כל החומרים יבשים בקערה. תניח בצד. יש לשטוף את העוף במים קרים ולייבש את הטפיחה. לטבול ביין אדום, ואז בתיבול יבש.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
יין אדוםיין אדום
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים על גריל שחומם מראש ומבשלים 5 עד 8 דקות. סיום בתנור שחומם מראש במשך כ -10 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
1
סאטו שאלוט עד שהם מתחילים להיות שקופים.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
2
מוסיפים את היין הלבן ומפחיתים בחצי.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
3
מוסיפים שמנת כבדה ומפחיתים שוב בחצי.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
4
מוסיפים חמאה, מלח ופלפל ומבשלים עד שהחמאה נמסה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
1
טובלים בננות בקמח רב תכליתי. מטגנים בשמן עמוק עד שהבננות הופכות פריכות מבחוץ.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בננהבננה
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
2
יוצקים רוטב חמאה על צלחת ארוחת ערב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
רוטברוטב
3
מפזרים רוטב חריף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
4
מניחים 2 חזה עוף על רוטב החמאה, מוסיפים 6 חתיכות של בננה מטוגנת ואורז לבן.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
אורז לבןאורז לבן
בננהבננה
חמאהחמאה
רוטברוטב
5
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

4בננות בשלות לחתוך ב 1/2, לאורכו, ואז בשלישים (24 חתיכות בסך הכל)בננות בשלות לחתוך ב 1/2, לאורכו, ואז בשלישים (24 חתיכות בסך הכל)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2מקלותחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכרחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול אידיוט הקאריבייםתיבול אידיוט הקאריביים8חזה עוף ללא עצמות, כ -6 אונקיות כל אחדחזה עוף ללא עצמות, כ -6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(רצוי בגידול טבעי)(רצוי בגידול טבעי)4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז בסמטי, מבושל על פי הוראות החבילהאורז בסמטי, מבושל על פי הוראות החבילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף (מומלץ: טבסקו)רוטב חריף (מומלץ: טבסקו)4ריבס, קצוץ טרי או קפואיין אדום (מספיק כדי לטבול עוף)יין אדום (מספיק כדי לטבול עוף)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1/3 כוס עוגיות שורט מרוסקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוטשאלוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס11 קילו קישואים,1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה