קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

עוף חם וחמוץ ומרק כרוב

עוף חם וחמוץ ומרק כרוב
מרק עוף וכרוב חם וחמוץ עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המרק שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 11 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 102 קלוריות. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.78 דולר למנה. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. 30 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, עשב לימון, בשר חזה עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: מרק חם וחמוץ, מרק כרוב חם וחמוץ, ו מרק כרוב חם וחמוץ.

הוראות

1
יוצקים מרק עוף לסיר גדול. מערבבים פנימה פתיתי פלפל חריף, חומץ, רוטב סויה, עשב לימון, רוטב דגים, פלפל שחור, אבקת שום ובצל. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ושומרים על רתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
עשב לימוןעשב לימון
רוטב דגיםרוטב דגים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בינתיים מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית-גבוהה. מערבבים פנימה עוף בקוביות, ומבשלים עד שכבר לא ורוד במרכז, כ -5 דקות. מערבבים עוף למרק המבעבע יחד עם הכרוב ונבטי השעועית. מבשלים עד שהכרוב רך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
שמן זיתשמן זית
כרובכרוב
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים את הסיר מהאש, ומערבבים לאט את הביצה הטרופה, ואז מערבבים בעדינות את הפטרוזיליה הקצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מגישים מיד.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1עץכרוב, גרוסכרוב, גרוס227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בשר חזה עוף נטול עצמות וחסר עור-קוביותבשר חזה עוף נטול עצמות וחסר עור-קוביות2בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2ביצים, מכותביצים, מכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עשב לימון טחוןעשב לימון טחון11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, לחתוך רצועותבצל, לחתוך רצועות11 קילו קישואים,פתיתי פלפל חריףפתיתי פלפל חריף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות