קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

עוף טנדורי בגריל

עוף טנדורי בגריל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו עוף טנדורי בגריל. מנה אחת מכילה 851 קלוריות, 65 גרם חלבון, ו 63 גרם שומן. מתכון ללא גלוטן זה משרת 4 . זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם קאיין, מלח, כמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 39%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו עוף טנדורי בגריל, עוף טנדורי בגריל, ו עוף בגריל טנדורי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הדליקו את הגריל. בעזרת סכין חדה חותכים חתכים רדודים בחתיכות העוף במרווחים של כ -1 / 2 אינץ'. בכלי זכוכית גדול או במחבת נירוסטה, שלבו את מיץ הלימון, המים, המלח והכורכום.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
כורכוםכורכום
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
סכיןסכין
מחבתמחבת
2
מוסיפים את נתחי העוף והופכים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
3
תנו לחתיכות העוף לכבוש במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
4
בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את היוגורט, השום, הג ' ינג ' ר, הכוסברה, הכמון והקאיין.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים לתערובת העוף והלימון; פונים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לימוןלימון
6
בואו למרינדה במשך 10 דקות.
7
צולים את העוף על אש גבוהה בינונית, מתבשלים בשמן, למשך 10 דקות. הופכים ומבשלים, מתבשלים עם השמן שנותר, עד שזה עתה נעשה, עוד כ -10 דקות לשדיים, 12 לירכיים ולמקלות התוף.
מרכיבים שתצטרך
מקלות עוףמקלות עוף
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
הצעות לתפריט: לחם שטוח הודי, כמו נאן, הוא הליווי המסורתי לטנדורי. אתה יכול לצלות נאן בחנות או לחם שטוח אחר, כגון פיתה או לוואש. בקיץ, המתיקות של קלח התירס בגריל יוצרת איזון נחמד לחריפות העוף. אפשרות נוספת היא חציל,ירק מועדף בהודו, פרוס וגריל.
מרכיבים שתצטרך
תירס על קלחתירס על קלח
פיתהפיתה
ירקירק
חצילחציל
עוף שלםעוף שלם
לחם לאוואשלחם לאוואש
נאןנאן
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
המלצת יין: מנות חריפות כמו הזוג הזה בצורה הטובה ביותר עם יינות עם אלכוהול נמוך, חומציות גבוהה ונגיעה של פירות. נסה ריזלינג יבש מאורגון, קליפורניה או מדינת ניו יורק.
מרכיבים שתצטרך
ריזלינג יבשריזלינג יבש
אלכוהולאלכוהול
ייןיין

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ההודי עובד ממש טוב עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזתי נוצצת. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. להקת הקאדר של סטונס גרונר וולטלינר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
להקת קאדר של אבנים גרונר ולטלינר
להקת קאדר של אבנים גרונר ולטלינר
באופן ארומטי, יין זה מוביל עם קצה הדרים מלוח עם גווני אדמה שיש בהם רמזים אקזוטיים לתבלינים בצפון אפריקה. משם יש עומק של יסמין ופירות טרופיים יפהפיים המונעים על ידי הדרים, המזכירים סחיטת טריז ליים מעל פרי פפאיה חתוכה למחצה. אתה לא יכול להסתיר את מרכיב האשכוליות הבשל כל כך נוכח שלעתים קרובות אנו מכנים שפריץ...סודה האשכוליות הידועה לשמצה. זהו יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של התלהבות ואנרגיה על החיך. בסיס של הדרים מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים באשכולית שכולם מובילים לגימור חריף מלוח ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גררננר, בהיר, רענן ותוסס יחד עם מרקם ומלא המציג את מה שמייחד את היינות הלבנים של עמק עדנה.