קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

עוף מטוגן

עוף מטוגן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל עוף מטוגן. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1206 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך מלח כשר, אבקת שום, אבקת בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -40 דקות. נסו ג'מייקני Jerk Chicken, מטוגן Plantain ו קוקוס מקדמיה מטוגן קינואה, עוף מטוגן עם בירה-בירה מוסיף טעם מאוד טעים וארצי לכל כך הרבה דברים. עוף מטוגן עם בירה הוא נהדר, ו בתנור מטוגן עוף מטוגן-בתנור חריף עוף מטוגן הוא בטוח כדי לרצות את כל האורחים שלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את חתיכות העוף לקערה גדולה. מכסים את העוף במים על ידי 1 אינץ'; מוסיפים 1 כף מלח עבור כל ליטר מים המשמשים. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במגש רדוד גדול, מערבבים את הקמח, אבקת שום, אבקת בצל, פפריקה, וקיין עד מעורבב היטב; מתבלים בנדיבות עם מלח ופלפל. במגש אחר לשלב את חלב החמאה ורוטב חם; העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
לנקז את העוף וללטף אותו יבש. לדלות את החלקים, כמה בכל פעם, בתערובת הקמח, ואז לטבול אותם לתוך חלב החמאה; לדלות אותם שוב בקמח המנוסה. תניח בצד ותן לתרנגולת לנוח בזמן שאתה מחמם את השמן.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלב-חמאהחלב-חמאה
עוף שלםעוף שלם
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
שמן בישולשמן בישול
4
שים על 3 אינץ ' של שמן לתוך סיר עמוק גדול; זה לא צריך לבוא יותר ממחצית הדרך. להביא את השמן עד 375 מעלות f מעל חום גבוה בינוני. עבודה בקבוצות, בזהירות להוסיף את חתיכות עוף 3 או 4 בכל פעם. מטגנים, הופכים את החלקים פעם אחת, עד חום זהוב מבושל דרך, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
הסר מן השמן ומניח על מתלה לנקז; לחזור עם החלקים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.