קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

עוף מתובל קוריאני ותפוח אדמה (Tak Toritang)

עוף מתובל קוריאני ותפוח אדמה (Tak Toritang)
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף מתובל קוריאני ותפוח אדמה (Tak Toritang) יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 483 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. אם יש לכם רוטב סויה, מים, ממרח פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. מתכונים דומים: לבשל את הספר: סטייק קולב בגריל עם טעמים קוריאנים פנקייק תפוחי אדמה פיקנטי, ברביקיו קוריאני בגריל Short Rib Dogs W / חמוץ אפרסק מתוק + סלט קוריאני חריף, ו עוף קוריאני חריף.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני, מערבבים את העוף, תפוחי אדמה, גזר, בצל, סוכר ושום.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
יוצקים מים ורוטב סויה ומערבבים בסוכר וממרח פלפל חריף. מביאים לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים 45 דקות, עד מיצי עוף לרוץ ברור, ירקות רכים, ונוזל התעבה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ירקירק
רוטב סויהרוטב סויה
עוף שלםעוף שלם
סוכרסוכר
מיםמים

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.