קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

עוף קל וקארי ירקות

עוף קל וקארי ירקות
המתכון קל עוף וירקות קארי יכול לספק את התשוקה ההודית שלך על 40 דקות. מתכון זה משמש 4. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 419 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 9 היה אומר שזה פגע במקום. ראש לחנות לאסוף קומץ אגוזי קשיו, בצל, להדביק טיקה מסאלה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. זה עובד טוב כמנה עיקרית. הציון הזה די טוב. נסו קארי ירקות מהיר וקל, קארי ירקות (עם עוף, אם תרצו), ו קארי עוף וירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מעט שמן במחבת ומטגנים את הבצל, השום, הג ' ינג 'ר והצ' ילי עד שהבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
1
מגישים עם אורז, נאנס וצ ' אטני מנגו.
מרכיבים שתצטרך
צ ' אטני מנגוצ ' אטני מנגו
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרם הנחל היבש צ ' נין בלאן היבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
היין היפה הזה הוא וינטאג 'עקבי להפליא אחרי וינטאג'. אנו מקבלים פרי שנין בלאן מעולה מחוות וילסון בקלארקסבורג, ומאפשרים לנו לייצר יין אקספרסיבי, ניואנס וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטים של אגס לבן, אננס בננה באביב קדימה מן הכוס. על החיך היין מרענן בטעמים של קלמנטינה בשלה ואפרסקים. תחושת הפה תוססת, אך עשירה ובעלת קרם עדין. 100% נירוסטה תסיסה מבטיח את טרי פירות אופי אוהדים של זה יין יש לבוא להעריך לאורך השנים. זהו הקיץ המובהק ואת היין המושלם זוג עם צדפות טריות!