קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

עורות תפוחי אדמה פרמזן

עורות תפוחי אדמה פרמזן
המתכון פרוות תפוחי אדמה פרמזן יכול להתבצע בסביבות 1 שעה ו 25 דקות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 334 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לכם מלח, שמן זית, פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 25 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, עורות תפוחי אדמה מתוקים צלויים בפרמזן, מרק תפוחי אדמה אפוי טעון עם קליפות תפוחי אדמה פריכות, ו פעמיים אפוי בטטה בטטה קליפות עם פקאן Streusel (akan Individual Sweet Potato תבשיל) דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
תנור חום 180c / 160c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים תפוחי אדמה עבור 50-60 דקות. לאחר מבושל, מגניב מעט לפני חצייה וגירוד את האמצעיים, משאיר על 1 ס " מ של תפוחי אדמה בקליפות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חותכים כל עור לתוך 3 ולזרוק על תבנית אפייה עם שמן, פלפל קאיין, פפריקה, מלח ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פרמזןפרמזן
פפריקהפפריקה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים עוד 10-15 דקות עד פריך וזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוז תוסס ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי עבור קליפות תפוחי אדמה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Rosé נוצץ Bellissima עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Bellissima נוצץ עלה
Bellissima נוצץ עלה
זהו רוזה אלגנטי, בהיר, עם רמזים של תות ואשכולית, וקצף רך, מתמשך. ברגע האחרון, בליסימה רוזנת נוצצת זוגות מושלם עם סלמון מעושן, רכיכות, ומאכלי ים מתאבנים כגון טרטר טונה, סושי וסשימי.