קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

פאי חזיר צרפתי קנדי "טורטי"

פאי חזיר צרפתי קנדי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו את פשטידת החזיר הצרפתית הקנדית "טורטי". מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 15 גרם חלבון, 34 גרם שומן, ובסך הכל של 578 קלוריות. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ תפוחים, תפוחים, בשר חזיר טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 50%. מתכונים דומים: טורטייר (פאי חזיר צרפתי קנדי), סיור צרפתי קנדי, ו צרפתית קנדית תיירות אני.

הוראות

1
צ ' אטני צימוקים תפוחים: מחממים חמאה בסיר קטן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
חמאהחמאה
צימוקיםצימוקים
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ומקפיצים 2-3 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים תפוחים ושאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 20-30 דקות או עד שהתפוחים רכים והנוזל התאדה. מגניב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
4
סיור: מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים חזיר טחון ומבשלים, מתפרקים בגב כף עץ למשך 8-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
7
מוסיפים בצל, גזר ושום. מבשלים 2-3 דקות ומוסיפים תבלינים ועשבי תיבול. מבשלים עוד 1-2 דקות ומערבבים פנימה תפוח אדמה. לאחר עוד 1-2 דקות להוסיף מרק. מביאים לרתיחה ואז מצמצמים לרתיחה למשך 2-3 דקות או עד שהתאדות הנוזל.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
תפוח אדמהתפוח אדמה
תבליניםתבלינים
מרקמרק
עשבי תיבולעשבי תיבול
8
מסירים מהאש ומניחים להתקרר מעט.
9
הסר עלה דפנה וזורק.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
10
מעבירים את תערובת החזיר לאחת מקליפות הפאי המוכנות.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
חזירחזיר
11
הסר את מעטפת העוגה השנייה ממגש נייר הכסף על משטח עבודה מקומח קלות.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
12
מרדדים מאפה עם מערוך מקומח קלות לסיבוב בגודל 10 אינץ ' (25 ס מ).
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
13
מניחים על גבי הפשטידה הממולאת ולוחצים על הקצוות לאיטום. חתוך כל מאפה עודף וחליל את הקצוות.
14
חותכים חריץ קטן בחלקו העליון כדי לאפשר לאדים לברוח. השתמש במאפה שנותר ליצירת עלים דקורטיביים אם תרצה בכך.
15
מברישים את החלק העליון של הפשטידה בשטיפת ביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
16
אופים 20 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות2תפוחים קלופים, cored וקוביותתפוחים קלופים, cored וקוביות1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(חוֹרֶף)חבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכרחבילת אינסטנט תערובת פודינג שוקולד ללא סוכר1גזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2Tenderflake ® קליפות פאי קפוא צלחת, מופשר לילה במקררTenderflake ® קליפות פאי קפוא צלחת, מופשר לילה במקרר1ביצה, הוכהביצה, הוכה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חזיר טחוןחזיר טחון1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1תפוחי אדמה, מקולפים ומגורדיםתפוחי אדמה, מקולפים ומגורדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')8ריבס, קצוץ טרי או קפואציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיךציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך11 קילו קישואים,עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן