קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

פאייה

פאייה
פאייה מתכון יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 25 דקות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 667 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פאייה אורז, סרטנים טיגריסים, דיונונים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. מתכונים דומים: מחבת פאייה Mixta (פאייה עם פירות ים ובשר), פאלן בין היתר-Paellan entre-autres, ו פאייה בסגנון קובני: פאייה קובנה.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות את האספסוף Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
אספסוף Tempranillo
אספסוף Tempranillo
תאנה טרי המשימה, שזיף אוכמניות לשאת את הערות הפרי, יחד עם ניחוחות ארוגים של עור בליה ותבלינים אפייה מתוק. טעמים של פירות כחולים, אבקת קקאו וקינמון מעילים את החיך, בעוד הטאנינים המאובקים והכפריים שבים את הגימור ויוצרים את האיזון המושלם בין הפרי והמבנה. Tempranillo נאמן-לצורה קלאסי.