קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פאייה עוף מהירה

פאייה עוף מהירה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אירופיים, אז נסו פאלן עוף מהיר. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 290 קלוריות. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. אם יש לכם מרק עוף, נקניקיית צ'וריסו, תערובת תיבול טאקו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 48%. מתכונים דומים: שרימפס מהיר פאייה עוף, פאייה עוף מהירה עם אפונת סוכר, ו פאייה עוף מהירה עם אפונת סוכר.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה ומבשלים עוף וצ ' וריסו, תוך ערבוב תדיר, 8 דקות או עד שהעוף כמעט נגמר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
צ ' וריסוצ ' וריסו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים מתכון מוכן
3
ירקות מעורבים ותיבול טאקו ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, 5 דקות או עד שהירקות רכים.*
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
4
מערבבים פנימה אורז מוכן ומרק עוף; מחממים דרך. מתבלים, אם רוצים, במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרניו, אלברינו וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. סלקיון דה פינקאס טמפרניו עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
סלקיון דה פינקאס טמפרניו
סלקיון דה פינקאס טמפרניו
יין העשוי מענבים מהכרמים שלנו בווילאבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. אף עם תווים רבים של פירות שחורים המרוככים בניחוחות הפרחוניים המנוקדים על ידי נגיעה של מינרלים מהאדמה, שמתערבבים עם הווניל שמגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחיך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק טעם ארוך ומתמשך. עשה עם 100% טמפרנילו.זיווג מושלם עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורת צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.