קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות63
מגזין

פאייה פירות ים (Avec אריק)

פאייה פירות ים (Avec אריק)
פאייה פירות ים (Avec אריק) יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 45 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 789 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. אם יש לכם קלמרי, פילה בס ים, אפונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: מחבת פאייה Mixta (פאייה עם פירות ים ובשר), פאייה פירות ים, ו פאייה פירות ים.

הוראות

1
מחממים מחבת פאייה גדולה יצוקה או נירוסטה (או שווה ערך) על חום גבוה בינוני ומוסיפים את שמן הזית; צ ' וריסו קוק כדי לעבד את השומן, על 5 דקות.2 להפחית את החום ואת בצל sdd, שום, זעפרן, כורכום ולאפשר את הבצל להזיע עד להתרכך, אבל לא השחמה, על 8 דקות.3 מערבבים את האורז כדי מעיל עם שמן טוסט קל, על 3 דקות.4
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
כורכוםכורכום
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
זעפרןזעפרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח
2
מוסיפים ציר עוף ומבשלים 15 דקות, ערבוב מדי פעם, הוספת מים אם התערובת הופכת יבשה.5 מערבבים באפונה, ולאחר מכן לקנן את הבס באורז; תן לבשל עד הדג רק מתחיל לקבל אטום, 5 דקות.6 מסדרים את הקוקלים או הצדפות בטפיחות, מניחים את הצירים לתוך האורז, כך שהם נפתחים יפה; ואז מניחים את המולים סביב בצורה דומה.7 להפוך את חלק הדג, ולאחר מכן למקם את השרימפס בתבנית גם כן; לסדר את רצועות הפלפל כמו גלגל חישורים.8 לבשל עוד 5 דקות, ולאחר מכן להפוך את השרימפס; לארגן את קלמרי מסביב.9 לאחר פגזים כל פתוחים (להשליך את אלה שלא נפתחים), פירות הים צריך להיות אטום ומבושל דרך; מפזרים פטרוזיליה ולסדר את פלחי לימון סביב הקצה החיצוני של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
טריז לימוןטריז לימון
דיונוןדיונון
צדפותצדפות
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
פריכיות צדפות, כתוספתפריכיות צדפות, כתוספת
מלח טחוןמלח טחון
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
חטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דק
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרחחתוך לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוג במי קרח

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. Zuccardi Q Tempranillo עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Zuccardi Q Tempranillo
Zuccardi Q Tempranillo
עשוי גפן ישן Tempranillo גדל בקינוח הגבוה של מנדוזה ארגנטינה מכרמי אחוזת סנטה רוזה של Zuccardi. הגפנים הנמוכות באופן טבעי, המתייחסות ליינות הגדולים של ספרד, מספקות בסיס מצוין ליין הרואה 12 חודשים בעץ אלון אמריקאי כדי לרכך אותו ולספק מורכבות מעודנת. חפש פירות אדומים יבשים כמו דובדבן נתמך על ידי choclate, עור, ארז, טבק ותבלינים הערות - כל על מסגרת בנוי להזדקנות לטווח בינוני.