קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות83
מגזין

פילה בקלה עם רגון ירקות קלוי

פילה בקלה עם רגון ירקות קלוי
פילה בקלה עם רגון ירקות קלוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 253 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם זרעי טימין, שמן צמחי, עלי פטרוזיליה בעלי עלים שטוחים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: ראגו ירקות קלוי, רגאוט ירקות קלוי עם פולנטה, ו בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פילה בקלה ללא עורפילה בקלה ללא עור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוצים שטוחיםעלי פטרוזיליה קצוצים שטוחים2largesשיני שום, כתוששיני שום, כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי5עגבניות שזיף (על 3/4 פאונד בסך הכל), חצויעגבניות שזיף (על 3/4 פאונד בסך הכל), חצוי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, לחתוך 1/2 אינץ ' טריזיםבצל אדום, לחתוך 1/2 אינץ ' טריזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4עלי קורנית טרייםעלי קורנית טריים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'1גדולפלפל צהוב, לחתוך לרצועות 1/2 אינץ ' רחבפלפל צהוב, לחתוך לרצועות 1/2 אינץ ' רחב21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים (על 1 1/2 פאונד בסך הכל), לחתוך לחתיכות 1 1/4 אינץקישואים (על 1 1/2 פאונד בסך הכל), לחתוך לחתיכות 1 1/4 אינץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

בקלה בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.