קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

פילה סלמון צלוי ברוטב צ'אטני קארי

פילה סלמון צלוי ברוטב צ'אטני קארי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פילה סלמון צלוי עם רוטב צ'אטני קארי. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 326 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא פלפל, פילה סלמון, צ'אטני מנגו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו פילה סלמון צלוי ברוטב צ'אטני קארי, פילה סלמון צלוי ברוטב חריף, ו דבש צלוי - פילה סלמון מזוגג ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שלב הראשון 4 מרכיבים 1/4 מלח כפית בסיר קטן; להביא לרתיחה על חום בינוני. להפחית את החום, ומבשלים עד מופחת 1/2 כוס (כ 8 דקות).
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מפזרים סלמון עם הנותרים 1/4 כפית מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלמוןסלמון
4
מניחים סלמון, צד העור למטה, על מחבת מטאטא מצופה ספריי בישול. לצלות 10 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
5
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.