קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות29
מגזין

פיצה אלפרדו תרד

פיצה אלפרדו תרד
פיצה אלפרדו תרד עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 490 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. 24 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו פטריות, קרום פיצה לא אפוי, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט פרפה כמו קינוח. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 92%. נסו פיצה אלפרדו תרד, תרד בגריל-פיצה אלפרדו, ו תרד פרושוטו אלפרדו פיצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי
2
מורחים קרום פיצה על גבי ניירות אפייה או מחבתות פיצה.
מרכיבים שתצטרך
8 אונקיות גבינת מוצרלה חתוכה לפרוסות דקות8 אונקיות גבינת מוצרלה חתוכה לפרוסות דקות
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
1 כוס מיני שוקולד צ'יפס1 כוס מיני שוקולד צ'יפס
3
מניחים את רוטב התרד והאלפרדו בסיר, ומחממים על אש בינונית. מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלפרדורוטב אלפרדו
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מורחים 1כף שמן זית על כל קרום פיצה. כף מחצית מהאלפרדו והתרד על כל קרום, ואז סדר לבבות ארטישוק מעל שכבת הרוטב. מעל כל פיצה מחצית מגבינת המוצרלה וגבינת הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
ל-4 לימונים, מיץ, מחולקיםל-4 לימונים, מיץ, מחולקים
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
8 אונקיות גבינת מוצרלה חתוכה לפרוסות דקות8 אונקיות גבינת מוצרלה חתוכה לפרוסות דקות
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
5
מפזרים מעל פטריות וזיתים שחורים.
מרכיבים שתצטרך
זיתים שחוריםזיתים שחורים
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
6
אופים פיצות אחת אחת במשך 20 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שהתחתית משחימה יפה.
ציוד שתשתמש בו
תערובת פלפל גרוס טריתערובת פלפל גרוס טרי

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)רוטב אלפרדורוטב אלפרדו283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)לבבות ארטישוק, מרוקנים ומבותריםלבבות ארטישוק, מרוקנים ומבותרים170(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות פרוסות, מנוקזותפטריות פרוסות, מנוקזות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילה קצוצה קפוא תרד, מופשר מנוקזחבילה קצוצה קפוא תרד, מופשר מנוקז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקיתיבול איטלקי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת3(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזהגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזה2קרום פיצה לא אפויקרום פיצה לא אפוי3עגבניות שזיף, פרוסות דקעגבניות שזיף, פרוסות דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)החבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבשהחבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים (70 עד 80 מעלות F)מים (70 עד 80 מעלות F)