קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

"פיקו דה גאלו" של השף סקוט

"פיקו דה גאלו" של השף סקוט נטול גלוטן,, 30 כולו, וטבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 202 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, בצל, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 275 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המתאבן הזה. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו Pico De Gallo, Pico de Gallo, ו Pico De Gallo (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את העגבניות, בצל אדום, כוסברה, פלפל חלפיניו, מלח, פלפל שחור, שום, ומיץ ליים לקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לייםמיץ ליים
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
יוצקים את החומץ ושמן צמחי, ומערבבים בעדינות לשלב. מכסים, ומקררים 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
חומץחומץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.