קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פלאן שקדים-כתום

פלאן שקדים-כתום
פלאן כתום שקדים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.28 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 15 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 527 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. אם יש לך קליפת תפוז, חלב מרוכז, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 44%, המנה הזו מוצקה. נסו פלאן שקדים, פלאן אגס שקדים, ו פלאן תמרים עם שביר שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים סוכר בתבנית עגולה בגודל 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
2
מניחים על אש בינונית, ומבשלים, הטיה במחבת או ערבוב עד שהסוכר נמס והופך חום זהוב בהיר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש. (
4
התערובת עלולה להיסדק מעט כשהיא מתקררת.)
5
מעבדים חלב מרוכז ו -6 המרכיבים הבאים בבלנדר 15 שניות; יוצקים מעל סוכר מקורמל. מכסים את התבנית בנייר אלומיניום ומניחים בתבנית בגודל 13 על 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
6
יוצקים מים חמים לתוך מחבת גדולה יותר לעומק של 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
אופים ב 350 במשך שעה 1 או עד להגדיר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
להסיר מחבת ממים; לחשוף וקריר במחבת על חוט מתלה לפחות 30 דקות. מכסים ומצננים 8 שעות. שחרר את הקצוות בסכין דקה. הפוך פלאן לצלחת הגשה; מסדרים חלקים כתומים מעל.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
סכיןסכין
מחבתמחבת

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרניו, אלברינו וגרנאש הם אפשרויות נהדרות עבור ספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ורדאד סנטה אינז עמק טמפרניו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
ורדאד סנטה אינז עמק טמפרניו
ורדאד סנטה אינז עמק טמפרניו
היין בעל גוף בינוני-מלא ובעל פרופיל ארומטי יפה מאוד עם עלי דובדבן חמוצים ועלי ורדים ותבלינים. על החיך יש דובדבנים טארט, טבק, תבלינים קשים וקקאו. אני אוהב את הטעמים הממוקדים הייחודיים שיש ליין הזה ואהבתי את הטמפרנילו בחבית מההתחלה. תערובת: 75% טמפרנילו, 17% סירה, 8% גרציאנו