קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

פלפל עוף ושרימפס ג'מבליה

פלפל עוף ושרימפס ג'מבליה
פלפל עוף ושרימפס ג'מבליה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 354 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם פלפל, אורז, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הקריאולית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 57%. מתכונים דומים: פלפל עוף ושרימפס ג'מבליה, עוף ושרימפס ג'מבליה, ו עוף, שרימפס, חזיר ג'מבליה.

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים עוף, קילבסה, בצל ופלפלים; מטגנים 5 דקות או עד שהירקות רכים, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
נקניקייהנקניקייה
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
3
מוסיפים אורז; מטגנים 2 דקות תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
להוסיף טימין, פלפל שחור, פלפל אדום; ומטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל אדוםפלפל אדום
טימיןטימין
5
מוסיפים מים, מרק ועגבניות; מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מכסים, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
מיםמים
6
מוסיפים שרימפס ורוטב חם; מכסים ומבשלים 5 דקות או עד לסיום השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
שרימפסשרימפס
7
מסירים מהאש; מערבבים פנימה פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות822(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש907(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חזה עוף עור, עצמות, חתוך לקוביותחזה עוף עור, עצמות, חתוך לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות נקניק הודו, חצוי לאורך ופרוס (עלאונקיות נקניק הודו, חצוי לאורך ופרוס (על2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה להתאים עם אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ג ' ויס כרמים אלברינו. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
ג ' ויס כרמים אלברינו
ג ' ויס כרמים אלברינו
אלברי אונו בסגנון הספרדי הנמרץ והפלדה הוא טרי בצורה חיה עם ארומטים מוגברים וחומציות עסיסית. פריך ומרענן עם תפוח ירוק טארט, אפרסק לבן ופירות הדר עסיסיים, יחד עם סונים רטובים, בור משמש ומלח משקה בפה שהופך לסופר קיץ נהדר.