קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק מחיטה מלאה בצורת לב עם רוטב תות

פנקייק מחיטה מלאה בצורת לב עם רוטב תות
פנקייק מחיטה מלאה בצורת לב עם רוטב תות יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 341 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. יום ולנטין יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, וניל, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. מתכונים דומים: פנקייק מחיטה מלאה בצורת לב עם רוטב תות, לב בצורת חיטה מלאה מיני קלצונים, ו פרפיטים תות בצורת לב.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 200 מעלות צלזיוס.מחממים מחבת טפלון גדולה או מחבת על להבה בינונית-נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
3
בקערה בינונית מקציפים יחד את החומרים היבשים (קמח דרך מלח). בקערה בינונית אחרת מקציפים יחד את הביצים, חלב החמאה, החלב הלא שומן, הדבש והווניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מערבבים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים, מערבבים מספיק רק כדי לשלב אותם. הבלילה תהיה מעט גושית.
5
השתמש בכוס מדידה של 1/3 כוס כדי לצקת את הבלילה על המחבת או המחבת. הפוך את הפנקייק כשהחלק העליון מבעבע והוא חום זהוב בתחתית. ואז מבשלים עד שהצד השני מזהיב. החזק על צלחת הוכחה לתנור בתנור עד שהאצווה כולה מוכנה. כשכל הלביבות מוכנות, חותכים אותן לצורות לב בעזרת חותך עוגיות בצורת לב. מצקת על 1/3 כוס רוטב תות על כל צלחת, במקום פנקייק על גבי ומפזרים סוכר ממתקים, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
רוטב תותרוטב תות
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
כוס מדידהכוס מדידה
מחבתמחבת
מצקתמצקת
תנורתנור
6
מחית תותים למחית שמנמנה.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
7
מחממים אותם בסיר קטן על אש נמוכה, עד שהם פשוט חמים. מערבבים מיץ לימון וסירופ מייפל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סירופ מייפלסירופ מייפל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר ממתקים, אופציונליסוכר ממתקים, אופציונלי2largesביציםביצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומןחלב ללא שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)תותים, טרי או קפוא (לא ממותק, מופשר)תותים, טרי או קפוא (לא ממותק, מופשר)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.דבש הדריםדבש הדרים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה