קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פנקייק קינוח זיגוג תפוחים

פנקייק קינוח זיגוג תפוחים
פנקייק קינוח מזוגג תפוח עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 202 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, מיץ תפוחים, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: פנקייק בתנור תפוח עם סירופ תפוחים, תפוח הולנדי בייבי (או פנקייק תפוח גרמני), ו פנקייק תפוח.

הוראות

1
מחממים תנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להמיס מרגרינה במחבת ברזל יצוק 10 אינץ ' על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף תפוח; לטגן 3 דקות. מערבבים בסוכר חום, קינמון ואגוז מוסקט; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
תפוחתפוח
4
מערבבים מיץ, מים, ו קורנפלור בקערה קטנה. מערבבים היטב; להוסיף למחבת. מביאים לרתיחה; לבשל 1 דקה או עד עבה, ערבוב בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיץמיץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
5
הסר תערובת תפוחים מ מחבת; להפריש, ולשמור חם. לנגב מחבת נקייה במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
6
מניחים מחבת בתנור במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
7
מערבבים קמח וחלב כוס 1 בקערה גדולה; מערבבים היטב עם מקצף. מערבבים 1 כוס חלב, וניל, הבא 4 מרכיבים (וניל דרך חלבונים ביצה); להפריש. מחבת מעיל עם ספריי בישול; לשפוך הבלילה למחבת שחומם מראש.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
8
אופים ב 425 במשך 25 דקות או עד נפוח וחום בקצוות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
הסר מהתנור; מפזרים אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
חותכים לתוך טריזים; העליון עם תערובת תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
11
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות פרוסות תפוח רומא (אודותכוסות פרוסות תפוח רומא (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2largesביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן, מחולק1% חלב דל שומן, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן