קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות34
מגזין

עגל פפריקש

עגל פפריקש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פפריקש עגל. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 491 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 7 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. אם יש לך עלי מפרץ, עגל קצה צלי עגול, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפפריקה ההונגרית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עגל פפריקש, עגל או פפריקש כבש, ו עגל שוק פפריקש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום ראשון 7 מרכיבים ב 3 1/2 ליטר תנור חשמלי איטי; לזרוק היטב.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מערבבים את הקמח ואת 4 המרכיבים הבאים (באמצעות פלפל) בקערה קטנה; מוסיפים בהדרגה יין, ערבוב עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים תערובת קמח לבישול איטי; מערבבים היטב. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 שעות או עד עגל וירקות במכרז. השליכו את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עגלעגל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
כבה את התנור האיטי, ותן לתערובת לעמוד 5 דקות. מערבבים שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
5
מגישים תערובת עגל על אטריות ביצים; מפזרים פטרוזיליה ועירית.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביציםאטריות ביצים
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
עגלעגל

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס1בצל צהוב בינוני, קצוץאטריות ביצה בינוניות מבושלות חם (כ -10 אונקיות פסטה לא מבושלת)אטריות ביצה בינוניות מבושלות חם (כ -10 אונקיות פסטה לא מבושלת)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2.25 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות2.25 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות71 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה הונגריתפפריקה מתוקה הונגרית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן227(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)חבילת פטריות טריות המתוכננות מראשחבילת פטריות טריות המתוכננות מראש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מרוסקבצל מרוסק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קילוגרםרזה עגל ללא עצמות קצה צלי עגול, גזוז וחותכים לקוביות 1 אינץרזה עגל ללא עצמות קצה צלי עגול, גזוז וחותכים לקוביות 1 אינץ