קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות20
מגזין

פפריקש עוף

פפריקש עוף
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז נסו פפריקש עוף. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 7 מנות עם 405 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. גשו לסופר וקנו אטריות ביצים, מלח, פפריקה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מתכונים דומים: פפריקש עוף, פפריקש עוף, ו פפריקש עוף.

הוראות

1
ממיסים מרגרינה בתנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר ופלפל גרוסמלח כשר ופלפל גרוס
2
מוסיפים בצל, פלפל ושום; מטגנים על אש בינונית 10 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים עוף, עגבנייה ונקניק; הקפיצו 5 דקות. מערבבים פנימה קמח, פפריקה, מלח, פלפל ועלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
מוסיפים מרק ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים, ללא כיסוי, 15 דקות. מחק עלה דפנה. מערבבים אטריות; מכסים ומבשלים 15 דקות או עד שהאטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
5
מסירים מהאש ומערבבים פנימה שמנת חמוצה. מבשלים על אש נמוכה 5 דקות או עד לחימום יסודי.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)907(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)כוסות קצוצות עוף מבושל (ככוסות קצוצות עוף מבושל (כ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר מעושן רזה חתוך לקוביותחזיר מעושן רזה חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות ביצים בינוניות לא מבושלותאטריות ביצים בינוניות לא מבושלות2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן298(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)מרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מופחת קלוריות מקל מרגרינהמופחת קלוריות מקל מרגרינה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף חתוכות לקוביותעגבניות שזיף חתוכות לקוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים