קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות30
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פרפה שיבולת שועל של ננה ברי

פרפה שיבולת שועל של ננה ברי
פרפה של שיבולת שועל של נאנאן עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתאים ל-1 ומחירו 1 מנות.63 דולר למנה. מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם חבילת ממתיקים ללא קלוריות, תמצית ונילן, תותים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. הציון הזה די טוב. נסו שיבולת שועל ננה-אגוזים, פרפה מעורבת של פירות יער, ו פרפה פרי הדר (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל המרכיבים לשיבולת שועל בסיר נון-סטיק קטן על הכיריים.
מרכיבים שתצטרך
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
2 כפות עגבניות רומא זרעו וחתוכים לקוביות2 כפות עגבניות רומא זרעו וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים 3/4 כוס מים ומערבבים היטב. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה, ואז מצמצמים לרתיחה. מבשלים כ 9 דקות, תוך ערבוב לעתים קרובות, עד מעט סמיך וקרמי. (זה יהיה לעבות יותר על מצמרר.)
מרכיבים שתצטרך
חטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דקחטיפי ממתקים של שוקולד חלב-טופי, כמו הית' או סקור, קצוצים דק
3
מסירים מהאש ומניחים להתקרר מעט.
4
מעבירים לקערה, מכסים ומכניסים למקרר לצינון, לפחות 1 1/2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא
5
מערבבים היטב שיבולת שועל עד לקבלת מרקם אחיד. כף מחצית מהקוואקר לכוס ליטר, ומעליה 1/4 כוס תותים פרוסים, 1/4 כוס יוגורט ומחצית מפרוסות הבננה. חזור על הפעולה עם יתרת שיבולת השועל, התותים, היוגורט והבננה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
שיבולת שועלשיבולת שועל
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
6
לשרת וליהנות!

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזווילי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בודגה גרזון אורוגוואי יחיד כרם אלברינו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
בודגה גרזון אורוגוואי כרם יחיד אלברינו
בודגה גרזון אורוגוואי כרם יחיד אלברינו
של צהוב חיוור מאוד אלגנטי לאלברי אונו זה יש אף רענן ותוסס שמזכיר פירות טרופיים עם הדרים עדינים ותווים פרחוניים. בפה, יש גוף עגול ורענן עם שילוב מלוחים ומינרלים המספקים מושג ניכר של טרואר.