קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
סוגי מאכליםשתיהמשקאות
מגזין

פשטידת רועים עם ציפוי גזר לבן

פשטידת רועים עם ציפוי גזר לבן
פשטידת רועים עם ציפוי גזר לבן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 599 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון סקוטי. אם יש לכם גבינת gruyère גס, בשר קוביות שמורות יין brasato, degreased נוזל צלימת יין brasato, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קרם ההצלפה הכבד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תותים תוצרת בית עם קצפת גרנד מרנייה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו פשטידת רועים, גזר לבן עקף פשטידת רועים, ו פשטידת רועים עם ציפוי לפת צהובה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף שאלוט; sauté עד תחילת חום, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים קמח; מערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מדיירה, ואז צולים נוזלים.
מרכיבים שתצטרך
5
להקציף עד תערובת מתעבה רותחים, על 3 דקות. מערבבים בשר וירקות. מתבלים במלח ופלפל. תתחמם. לעשות קדימה יכול להיעשות 1 יום קדימה. מגניב במקצת. כיסוי; צמרמורת. לחמם מחדש על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים תנור ל 191°. מרתיחים גזר לבן ותפוחי אדמה בסיר בינוני של מים מלוחים עד למכרז, 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז. חזור לסיר. מבשלים מעל חום בינוני עד יבש, על 1 דקה.
3
מוסיפים חמאה ושמנת; מחית עד חלקה. מערבבים בגבינה 1/3 כוס. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
העברת מילוי לתבנית אפייה 8x8x2 אינץ'.
5
מורחים ציפוי על מילוי.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים את שאר הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים עד מבעבע העליון מתחיל חום, על 30 דקות.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4-inch קוביות בשר שמורות יין אדום Brasato עם ירקות שורש מזוגג3/4-inch קוביות בשר שמורות יין אדום Brasato עם ירקות שורש מזוגג1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר85(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)2/3 כוס מגורר גס גבינת Gruyère (על, מחולק2/3 כוס מגורר גס גבינת Gruyère (על, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקה, טמפרטורת החדרשמנת מתוקה, טמפרטורת החדר3(חוֹרֶף)מדיירהמדיירה454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)גזר לבן, מקולף, לרבעים לאורכו, גרעין וודי לחתוך משםגזר לבן, מקולף, לרבעים לאורכו, גרעין וודי לחתוך משם340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)תפוחי אדמה russet, קלופים, לחתוך לקוביות 1 אינץתפוחי אדמה russet, קלופים, לחתוך לקוביות 1 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט פרוס (כ 4 גדול)שאלוט פרוס (כ 4 גדול)3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקdegreased נוזל braising מ יין אדום Brasato עם ירקות שורש מזוגגdegreased נוזל braising מ יין אדום Brasato עם ירקות שורש מזוגג3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות מזוגגים שמורים מהיין האדום Brasato עם ירקות שורש מזוגגיםירקות מזוגגים שמורים מהיין האדום Brasato עם ירקות שורש מזוגגים