קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

צ'וריסו קל ופאייה של סרטני המלך

צ'וריסו קל ופאייה של סרטני המלך
צ'וריסו קל ומלך סרטנים פאלן נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל של 489 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו כפית פתיתי צ'ילי, צ' וריסו, שרימפס המלך, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה מוצק. נסו התזונה המאוזנת: פאייה קינואה קלה עם צדפות, צ'וריסו וירקות חורפיים, פאייה עוף, סרטנים ועגבניות, ו מאכלי ים וצ'וריסו פאייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים את הכורכום ומערבבים ואז מוסיפים את כל שאר המרכיבים.שלב 3: מבשלים וממשיכים לערבב עד שכל הציר נספג - כ -20 דקות. מתבלים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרניו, אלברינו וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. תווית ליידי וינה הרמיניה הרמיניה טמפרניו עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
וינה הרמיניה ליידי לייבל הרמיניה טמפרניו
וינה הרמיניה ליידי לייבל הרמיניה טמפרניו
100% טמפרנילו בגילאי 4 חודשים בחבית ו -4 חודשים בבקבוק. התווית מכבדת את הרמיניה קאסאס מדור ורנון, אשתו של בעל מוקדם ושמו של היקב.צבע דובדבן בהיר ויפה. טרי מאוד פירותי, עם ניואנסים וניל עדין. עגול וחלק על החיך, עם טאנין נעים ורך. יין זה התבגר בקפידה במרתפים במשך ארבעה חודשים.