קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

צ'יפוטלה פטל עוף ללא עצמות "כנפיים"

צ'יפוטלה פטל עוף ללא עצמות
Chipotle Raspberry Boneless עוף "כנפיים" נטול גלוטן, מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 937 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. אם יש לכם רוטב סלט גבינה bleu, שמן canolan, צ'ילי chipotle ב adobo, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פטל משמר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בייקוול עם שימורי פטל כקינוח. נסו כנפי עוף ללא עצמות עם צ'יפוטלה-רוטב דבש, צ'יפוטלה דבש פריך אפוי כנפיים ללא עצמות, ו איך להכין כנפי עוף ללא עצמות עם רוטב ברביקיו תוצרת בית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוז תוסס ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי למתאבן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוזה נוצץ Bellissima. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Bellissima נוצץ עלה
Bellissima נוצץ עלה
זהו רוזה אלגנטי, בהיר, עם רמזים של תות ואשכולית, וקצף רך, מתמשך. ברגע האחרון, בליסימה רוזנת נוצצת זוגות מושלם עם סלמון מעושן, רכיכות, ומאכלי ים מתאבנים כגון טרטר טונה, סושי וסשימי.