קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות צרובות מתובלות עם פנקייק אגס תפוחי אדמה ושמפניה בורה בלאן

צדפות צרובות מתובלות עם פנקייק אגס תפוחי אדמה ושמפניה בורה בלאן
צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, ופסקטרי יש 464 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 41 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מיץ לימון, שמן זית, יין מבעבע ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: צדפות צרובות עם שום בורה בלאן, צדפות צרובות עם שום בורה בלאן, ו צדפות צרובות עם עגבניות בורה בלאן.

הוראות

1
עוגת תפוחי אדמה: לסחוט את המים מתוך תפוחי אדמה עם מגבות נייר. בקערה גדולה לשלב להוסיף את תפוחי האדמה ואת שאר החומרים, למעט השמן.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
2
מחממים את שמן הזית במחבת מטגן גדולה על אש בינונית-גבוהה. זרוק 6 כפות גדולות מתערובת תפוחי האדמה לשמן להכנת 6 עוגות תפוחי אדמה. מבשלים עד שתפוחי האדמה פריכים וזהובים, כ -4 דקות מכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים לצלחת מרופדת במגבת נייר ומפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
צדפות: מתבלים את הצדפות במלח ופלפל, לפי הטעם, ומשפשפים באבקת קארי.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת קאריאבקת קארי
צדפותצדפות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
5
מחממים את השמן על אש גבוהה במחבת מטגן גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הצדפות למחבת חמה וצורבים כ -2 דקות בצד הראשון ודקה 1 בצד השני. צדפות צריכות להיות אטומות במרכז ומעט יציבות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
בורה בלאן: בסיר בינוני על אש בינונית, שלבו את השאלוט, הטימין, עלה הדפנה, גרגירי הפלפל, החומץ והשמפניה ובישלו עד להפחתה של 1 כף. מסננים את הנוזל וזורקים את המוצקים.
מרכיבים שתצטרך
Beurre BlancBeurre Blanc
פלפלפלפל
שמפניהשמפניה
עלי דפנהעלי דפנה
שאלותשאלות
חומץחומץ
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מוסיפים את השמנת ומבשלים עד להפחתה בחצי.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
9
חותכים את החמאה לקוביות ומקציפים אותה להפחתת החומץ בשליש. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומערבבים פנימה את מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
צמצוםצמצום
חומץחומץ
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
להגשה שמים עוגת תפוחי אדמה על כל צלחת, מעליהם צדפה ומזלפים את רוטב הבורה בלאן החם.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
צדפותצדפות
תפוח אדמהתפוח אדמה

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2מקלות6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)(אונקיה אחת לפי משקל, בערך 4 עד 6 ענפים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1sprigרוזמרין טרי, עלים קצוציםרוזמרין טרי, עלים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1לימון, juicedלימון, juiced596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות חצוצרה קצוצות גס, או פטריות בר אחרותפטריות חצוצרה קצוצות גס, או פטריות בר אחרות1צביטהקמצוץ מלח כשר ופלפל שחור טחון טריקמצוץ מלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1אגס, קלוף וקוביותאגס, קלוף וקוביות6תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2תפוחי אדמה, מגורדיםתפוחי אדמה, מגורדים6צדפות, נקיצדפות, נקי1שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמפניה או יין מבעבעשמפניה או יין מבעבע1sprig2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

ניתן לשלב צדפות עם שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר. שרדונה וצ ' נין בלאן הם משחקים נהדרים עבור צדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלך מותאמות לבייקון או בשרים נרפאים אחרים, נסה פינו נואר צונן קלות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לאפיס לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לפיס לונה שרדונה
לפיס לונה שרדונה
גרידת תפוז, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. בעל גוף מלא, רענן ומלא חיים, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור חמאה מלוח.