קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

צולה דגים שלמים

צולה דגים שלמים
צליית דגים שלמים היא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 126 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, זרדים של טימין, שמן זית ומיץ לימון לפני ההגשה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צליה: טאקו דגים Tilapia, צליה: דגים ממולאים עטופים עלה בננה, ו 25 קיץ צלייה s.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גרי בטעם טנג ' נט פארגון. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.