קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

צזיקי

צזיקי
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני? צזיקי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל של 26 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, מלפפון, יוגורט יווני וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: צזיקי, הצזיקי הטוב ביותר, ו צזיקי.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא1 כוס פטל, טרי או מופשר קפוא

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיטיקו, אסירטיקו ומושופילרו הם אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם יינות לבנים מקסימים להתאמה עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. אתה יכול לנסות את סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
פטל בשלים ופירות שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים לווניל ואגוז מוסקט.רצון הקהל הזה הוא התאמה נהדרת לחזיר צלוי. נא להגיש עם צינה קלה.