קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

צזיקי

צזיקי
צזיקי יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 41 סנט למנה מנות. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, מתכון צמחוני יש 59 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם מלפפון, יוגורט, שיני שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 37%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו צזיקי, הצזיקי הטוב ביותר, ו צזיקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה בינונית, תוך ערבוב טוב.
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית בתפריט? נסה להתאים עם אגיורגיטיקו, אסירטיקו ומוסקופילרו. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם יינות לבנים מקסימים להתאמה עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. הסקוראס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
פטל בשלים ופירות שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים לווניל ואגוז מוסקט.רצון הקהל הזה הוא התאמה נהדרת לחזיר צלוי. נא להגיש עם צינה קלה.