קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות2
מגזין

צזיקי קלאסי

צזיקי קלאסי
צזיקי קלאסי יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 12 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני וצמחוני מספק מנה 14 . 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מלח, יוגורט, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 23%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו צזיקי קלאסי, מתכוני חג קלאסיים המיוצרים עם מרכיבים קלאסיים! # יהלומים, ו עוגה צהובה חמאה שחומה קלאסית לחבר קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מלפפון על כמה שכבות של מגבות נייר; מפזרים 1/8 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
2
תן לעמוד 30 דקות.
3
שלב מלפפון,יוגורט ושאר החומרים, תוך ערבוב עד לקבלת תערובת אחידה. מקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
יוגורטיוגורט

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיטיקו, אסירטיקו ומושופילרו הם אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם יינות לבנים מקסימים להתאמה עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. הסקוראס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
פטל בשלים ופירות שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים לווניל ואגוז מוסקט.רצון הקהל הזה הוא התאמה נהדרת לחזיר צלוי. נא להגיש עם צינה קלה.